Последните английски рози

чаени рози 4След предишната ми публикация за английските рози, реших да мина покрай един храст, който снимах миналата година.  Той се намира до една детска градина и според това кога го посещавам, може да е доста обран откъм външната страна.

Но случайно се беше случило така, че вратата на градината беше отворена и реших да се примъкна съвсееем мъничко, за да поснимам.

чаени рози 7Както може да се очаква, най-хубавите рози бяха от вътрешната страна.

чаени рози 5В един момент реших, че съм снимала достатъчно и тъкмо се бях запътила към изхода, когато видях гарда на градината да приближава. Може би ме беше видял от по-рано, но ме беше оставил да поснимам.  Кой знае.  Аз се направих, че не го забелязвам. Той също не извика.от вътрешната страна на оградатаНе съм сигурна, че е добра идея да влизам в оградени пространства за в бъдеще.  Макар да не правя нищо лошо, мога да създам проблем на някой (или на себе си :), но за едни рози какво ли не прави човек.

английски рози 6PS.  Тази публикация се появи първоначално със заглавието „Последните чаени рози“, но след правилния коментар на Ралица Бонева (благодаря! :), че тези рози не са чаени, беше коригирана.

Публикувано на градина и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

