Хайку в снимки

розов цвят - малки нещаОт доста време се чувствам раздвоена между това, което пиша тук и социалната ми личност.  Разбира се, че и двете са част от мен, но така както съм ги разделила е малко особено – шизофренично.

От друга страна, не ми се замърсява това пространство със злободневие.  И него го има, не съм само бяла и добра, но имам нужда и от красота, за да продължа и да съм себе си.

Така, че днес малко различно добро утро с едно импровизирано хайку с рози, покрай които минавам всяка сутрин като водя детето на градина.

розовият цвят

падна в хризантемата

есенен ден

розовият цвят падна в хризантемата - малки неща

 

Публикувано на истории, лично, природа и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

4 отговора към Хайку в снимки

  1. Ясмина каза:

    така си красива… хайде всеки ден по едно хайку:)

  2. Ясмина каза:

    ама не става дума да зарежеш нещо. хайкута чакам всеки ден вече, чу ли:)

Вашият коментар

