Магнолии (без премиер)

магнолии и облаци  - малки нещаОт няколко дена искам да пусна във фейсбук снимки на магнолии, но все се въздържам.  И днес осъзнах защо.  Защото не искам да правя политически коментари и да давам своята лепта в нечий ПР.

В същото време, всеки път когато този наш премиер направи някой евтин ПР трик, нещо в мен се чувства поругано, истината е изопачена, невинността си е отишла – пред невероятно красивите и изящни магнолии стои човек с анцуг.

Тези хора не се свенят пред нищо.  Слава богу, че готвенето, плетеното и шиенето се смятат за женски работи и не отиват на мачо имиджа на нашите политици, че ако и до тях се домогнат, ще се почувствам така, сякаш някой е пипал с нечистите си пръсти из любимите ми неща.

И се чудя защо толкова се възмущавам.  Не им е за пръв път.  Ама да беше снимал сам магнолиите си, да беше написал стихотворение за тях, да ги беше нарисувал или възпял, но не – ей така се пльосваме пред тях с анцуга и се снимаме:  „Булгар, булгар!“

Както и да е.  Не ми се чака до догодина, та да ни се размине споменът от човека с анцуга пред магнолиите, затова през следващите дни ще пускам моите във фейсбук.  Да се порадваме на слънцето, което ги гали нежно сутрин или прозира през цветовете им по обед, защото изяществото и красотата ще ни надживеят – премиер или не, с анцуг или без. бяла магнолия - малки неща

Публикувано на градина, истории, лично и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Магнолии (без премиер)

  1. Eoc каза:

    от мен е видял, да знаеш :)
    много красиво растение е магнолията :) изумява ме всеки път :)

    • littlethingslife каза:

      Зори, прекрасна е тази фотография, която си направила. Кой път я видя, все й се кефя. Иначе разбирам чувството ти за хумор. Не знам какво около тези магнолии ме вбеси толкова. Може би размера на неистината.

  2. Росен Стоев каза:

    Мда….. абсолютно съм съгласен и млъквам, че пак ще стане политически PR!!

  3. Dani каза:

    Мира, ще се радвам на снимките ти :)
    Прекрасни са магнолиите.
    Анцугът няма да коментирам, но имам същото усещане
    като теб!
    Хубав ден!

  4. Ani каза:

    Магнолиите са страхотни! Аз дори не съм видяла другите снимки, за които споменаваш, но и не изпитвам нужда да ги търся из интернет : ))))) Красивото остава (за щастие)!

Вашият коментар

