За песента от вчера*

Няма как да не ви се е случвало.  Тананикате си някаква песен и се чудите откъде я знаете, за какво се пее в нея, много ви се иска да я откриете, но не знаете как.  Това ми се случи вчера.

Днес беше кошмарен ден или поне започна като такъв.  Болна съм вече 8 дена, детето снощи се оказа хремаво, а днес сутринта ни беше първият ден за детска градина, чието започване отлагаме по различни причини вече повече от месец.  Сутринта просто не ми се ходеше никъде – едва се държах на крака, детето продължаваше с хремата, от детската градина казаха, че нямат проблем да дойде с хрема, а И. не можеше да ме замести, така че оставаше да се стегна и да направя тази от доста време планирана раздяла с детето в най-неподходящия за мен момент.

Отидохме в детската, постоях малко с него, разделихме се долу-горе добре, но колкото и да бяхме говорили той все пак и съвсем очаквано се разплака, аз най-(не)очаквано за мен – не и ето ме в едно кафе, в 10:30, опитваща се да се съсредоточа в безкрайно интересната статия за слънчевите изригвания в National Geographic, който съм си купила преди 2 години и още не съм прочела.  И в този момент чувам онази песен, за която се чудех вчера.  Колко хубаво.  Отдавна не ми се беше случвало.  Записах си няколко реда от думите, които чух и ето я песента.

Петнайсет минути по-късно ми се обадиха от детската градина, че всичко е наред.  Че е плакал, но се е успокоил и сега седи в транс на двора и гледа как другите деца играят.  Не беше идеално, но беше по-добре от най-лошите ми страхове.  Може би е рано да се каже.  Все пак сме били само един ден на детска градина.  Но това с песента беше хубав подарък, както и може би всичко в този ден, макар и не така идеално както би ни се искало, но то май и няма как.

* Песента е от филма „Breakfast at Tiffany’s“.  Huckleberry friend е обяснено по следния начин в един речник – добрите ти приятели са тези, които те обичат, а твоите huckleberry friends са хората, които те познават от години, останали са с теб и те обичат независимо от обстоятелствата.

Moon river, wider than a mile
I’m crossing you in style some day
Oh, dream maker, you heart breaker
Wherever you’re goin’, i’m goin’ your way

Two drifters, off to see the world
There’s such a lot of world to see
We’re after the same rainbow’s end, waitin’ ’round the bend
My huckleberry friend, moon river, and me.

Публикувано на лично, музика. Запазване в отметки на връзката.

2 отговора към За песента от вчера*

  1. Dani каза:

    Мира, сигурна съм, че малкия ще свикне с детската градина
    и ще играе с приятели!
    А ти ще имаш повече време за твоите приятели, непрочетени книги и любима музика!
    Аз понякога, слушайки музика не знам кой я изпълнява.
    Скоро ми казаха за една много хитра програма, която свалих на телефона си.
    Тя разпознава песента и изпълнителя :)
    Прегръдка и много усмивки!

    • littlethingslife каза:

      Дани, май започваме да влизаме в час.. на третия ден :). Със сигурност е етап от пътя, но в един момент напрежението стана доста високо. Чак публикация писах по нощите :). Чувала съм за това приложение, което разпознава мелодията като я изтананикаш. Някой ден ще се заинтересувам от него. Радвам се да те „чуя“. Прегръдки и от нас :)

Вашият коментар

