История със заек и други животни

Колие "Белият заек" на Биляна Савова; снимка Biliana Jewellery

Колие „Белият заек“ на Биляна Савова; снимка Biliana Jewellery

Има толкова начини да се напише една публикация.  За това, нека започна тази така.

Ходя си аз из София диша на Езерото с лилиите тази събота и какво да видя – колие с портрет на заек в профил.  Така ме грабна този заек…  Да речеш да е някакво гордо и представително животно, а то заек.  До него седи друго колие със същия заек, но този път затичан нанякъде.  По колието висят чайници, часовници, от което се разбира, че иде реч за заека от Алиса.

Няма какво да си кривя душата.  Не случайно ми хвана окото.  И аз като него препускам последните месеци ту насам, ту натам, притисната от времето, но най-вече от виковете на едно любимо същество.  Също като в Алиса, когато по незнайни причини, някой извиква нещо и всички хукват да си сменят местата на масата, така и аз последните месеци само притичвам, тъй като не се знае кой кога ще извика и какво ще мога да свърша.

Очите ми отидоха по него, но не го купих.  Първо, не нося колиета и второ, не исках да затвърждавам този образ – надявах се тази фаза да отмине, макар, живот и здраве, скоро детето като проходи, започвало голямото тичане, казват…  Това да ви звучи заешко?  Право да си кажа, така ми хареса портретът му, че при втора среща си го нося в къщи, пък който каквото иска да си мисли.

В някои алтернативни методи за лечение се смята, че човек може да се излекува понякога само като види (осъзнае) образа си.  Казах си, „ясно, заешко е положението; ще ми мине.“  Но не знам дали не бях арогантна в бързото си заключение, а и заека беше прекрасен.  Та така с тази история.  Може би история с продължение.  Ще видим.

И след това лирично отклонение, да ви покажа онова, което все пак отнесох у дома.

Първо – подаръците за Мишето.  Не успяха да се поберат в една снимка, за това в две.  Няма как като си край езеро, да не домъкнеш някоя жаба.  Жабата е на Ериа Арт.

Чичо Слон, както го кръстих, е на Кети от Dvergen Craft Shop.  Беше ми много приятно да открия Кети – жената, с която се запознах на курса по пачуърк преди време.  Във време на криза е чудесно когато млади хора успяват да творят и да се издържат с това.

Отново направена от Кети е диадемата за една малка госпожица, а фибата е на Мария Паничарова.

И последно, но както се казва, не на последно място, са подаръците за мен :).  Забелязах, че има повтарящ се мотив, който не бях забелязала като ги купувах, а именно – окото.  Автор е Веси.

Това беше миналата събота.  Този уикенд предстои издание на София диша в Южния парк.  Ако бях в София, щях да съм изкушена да подгоня заека (може би имам нещо общо и с Алиса все пак), но може би ще оставя нещата на случайността.  Ако е за мен, ще го срещна отново или пък животът ще продължи напред с нов образ, който ще разпозная някъде другаде случайно.

Публикувано на handmade и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

6 отговора към История със заек и други животни

  1. Eoc каза:

    Страхотни неща, Мира :) и мен ме преследват тези бижута и едни Timestoper с часовникови механизми :) ще видим :)

  2. Dani каза:

    Мира, заекът и на мен ми е познат :)
    И другите покупки са чудесни!
    Поздрави!

  3. Deni каза:

    Ех, Мира, като прочетох за заека и тичането разпознах себе си от последните седмици. И мен едно мъниче ме кара да търча в сто посоки едновременно. Покупките са чудесни, мотивира ме да отида в Южния парк и да взема и аз неща за детенцето си (нищо, че тя е още само на крехките 3 седмици, като порасне ще им се радва).

  4. littlethingslife каза:

    Дени, честито за малката госпожица! Да ви е жива и здрава!

    Зори и Дани, за съжаление, времето ни е по петите, но е хубаво, че успяваме и да поспрем, макар и за малко (и блоговете са едно от тези места май :). Поздрави и на вас!

  5. Здравей Станимира, казвам се Биляна и колието със заека е мое творение :) Случайно попаднах на блога ти и ми стана много приятно :) Поздрави

    • littlethingslife каза:

      Здравейте, Биляна! Много се радвам, че сте открила блога ми. Преди година-две закупих брошка с Вашия заек. Както съм писала по-горе, легна ми на сърцето той. Благодаря Ви за него! Всичко добро на Вас и спорна работа! :)

Вашият коментар

