Пролетни хайку

С много голямата условност, че не знам как се пишат стихове, но тези дни докато се разхождаме из парковете, а аз не мога да пиша дълги публикации, ето какво се върти из главата ми.

Цигулар свири на алеята.

Птици оглушават Борисовата.

На кого да оставя левче…

След снощния дъжд – кестенов цвят е навалял.

Дете подскача в ръцете ми.

Отново пролет.

Публикувано на лично. Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Пролетни хайку

  1. Ясмина каза:

    ее, поне имаш спокойствие за разходки, използвай го максимално, ние с Яна все трябва да се дърпаме и да не вървим надалеч, че после няма прибиране :)))) попивам с теб! :))))

  2. ех, че хубаво! Понякога кратките постове са най хубави. Особено ми хареса снимката с гълъба

  3. littlethingslife каза:

    :))) ех, чувам аз за голямото тичане, което предстои… да сме живи и здрави, и ние като всички след няколко месеца :). Радвам се, че наминаваш :)

    Да, гълъба беше шарен като цветовете на кестените :). Да, с малко думи по-добре, но нали многото е по-лесно и така си караме :)

  4. Pingback: Пролетни хайку | Информ@ЛИЧНО

Вашият коментар

