Есен в града

Вчера сестра ми ми писа, че й се наложило да мине покрай Народния театър и „там едно есенно, листа, дъжд, малко хора, цветове.“  За това като ми се удаде възможност да дръпна един тигел през града по обяд въобще и не се замислих.

Красиви есенни листа имаше на тротоара

по колите

във вътрешните дворове на къщите

Накрая минах покрай НДК, а там всяка година червенеят едни дъбове

и тъй като не успях да ги заснема отблизо, защото ми бяха на контражур (май така се казва когато светлината е зад тях), снимах това, което видях на земята

Поздрави и хубав край на седмицата!

Публикувано на храна. Запазване в отметки на връзката.

20 отговора към Есен в града

  1. lilia каза:

    Добро утро, здрасти и хубав ден…

  2. gotvenetolesno каза:

    ммм…красота:)

  3. fedora каза:

    Прекрасни са!

  4. Прекрасни смимки! Наистина….
    Пожелавам ти един наистина прекрасен есенен ден:)

  5. Maria каза:

    И на теб, Мира! И на мен не само, че не ми действа депресиращо този сезон, напротив, даже ме стимулира :-)

  6. Milena каза:

    Много красиви снимки!
    И аз оня ден се разхождах покрай НДК и ми направиха впечатление точно тези червени дървета как са в синхрон с червените цветя около фонтана. Много беше приятно.

    П.П. контражур е, да;)

    Хубави почивни дни!

  7. SharenaSol каза:

    последната пък най-ми хареса. Мерси за споделената мокра емоция. Обичам есенна София:)

  8. antinoia каза:

    Мира! в десятката, както винаги :) тъкмо се канех да коментирам при теб и видях, че си ми оставила пост, благодаря ти. обожавам цветовете на есента, особено светложълтите и червените. тези дни има много за снимане, успех!

  9. sabinaberova каза:

    Прекрасни снимки !

  10. Dani каза:

    Прекрасно е, Мира :)
    Хубав уикенд!

  11. Мария каза:

    Чудесно е! Благодаря :)

  12. littlethingslife каза:

    gotvenetolesno, fedora, lilia, Мария, Надя, Дани, Милена, SharenoSol, antinoia, Sabina и Мария, радвам се, че ви харесаха снимките.
    Милена, да наистина, с тези червени цветя около фонтаните всичко е в червено.
    Мария, за мен е доста драматичен сезон – има от всичко :).
    SharenaSol, и аз се чудех дали последната да бъде първа.
    aninoia, да, много за снимане има и дано е така по-дълго.
    Поздрави на всички ви, дами, и приятна почивка!

  13. Diana каза:

    Мира,
    обичам есента, обичам и дъжда –
    прекрасен избор и снимки. Страхотно е…
    Поздрав и хубав уикенд, Диана

  14. Eoc каза:

    Мира, много хубави снимки :) Дано да имаме и слънчеви есенни дни, за да има и слънчеви снимки :) Миналата есесн специално ходихме с половинката ми из трънските села, за да запечатаме есенни мигове :)
    Хубав уикенд от мен :)

  15. Яна каза:

    Благодаря ти за цветните есенни български картини!
    До този момент съботата е ползотворна за мен. Дано всички си харесате съботнонеделната част от седмицата!

  16. littlethingslife каза:

    Диана, Зори и Яна, радвам се, че снимките са ви харесали.
    Диана, хубаво е дори като вали наистина, но днес като грейна слънцето и като огря огнените дървета, стана още по-красиво. Дано имаме повече топли дни да се нарадваме и на есента.
    Зори, сигурно е било много хубаво из трънските села. И ние сега се връщаме от Кюстендилско и красотата днес беше голяма – след дъжда предишните дни, огнените цветове са навсякъде в гората. Ябълки по и под дърветата… задават се ябълкови сладкиши май :)
    Яна, аз си харесах съботно-неделната част от седмицата. Дано е било така и за теб.
    Поздрави на всички ви и до скоро :)

  17. zvetanka shahanska каза:

    Красиви снимки:) Поздрави и спокойна вечер:) Днес, за мен, денят беше слънчев и прекрасен. Дано вече слънцето се появи навсякъде!

  18. kulinarnimisli каза:

    Мира, прекрасни са листата и София ми изглржда по – красива през твоите снимки! Благодаря! :)

  19. littlethingslife каза:

    Zvetanka и Маги, радвам се, че ви харесват. Маги, развесели ме с това, че София изглеждала по-хубава така, но има нещо в това – и аз съм си мислела какъв дар са сезоните. Можеш да разчиташ на тях – на зеленото на пролет да те ободри, на есента, да грейне отново с листата си, макар слънцето да не пече така силно и, разбира се, успокояваща е тази цикличност на красотата в природата. Даже първоначално мислех блогът ми да се казва като вариация на един филм „есен, зима, пролет, лято и пак есен“, но ми звучеше малко плагиатско, а и минорно, макар есента да е предпочитания ми сезон :). Разприказвах се. Поздрави и хубави дни и на двете ви!

  20. Pingback: Есен в града | Информ@ЛИЧНО

Вашият коментар

