Цветовете на лятото и южняшка салата

И. на скоро ми каза, че не очаквал някога да започна да готвя (еле пък да пиша за това! :).  Истината е, че никой не очакваше.  Малко по-далечните роднини в семейството ми като разберат, че у дома ще идват гости, още ме подпитват шеговито дали ще ги гощавам с картофи (тъй като преди години общо взето само това готвех).

Всичко започна през първите седмици на 2003 г, когато реших, че ще напусна бизнес работата си и ще ставам хомеопат.  Бях наредила книгите в къщи и си организирах така да се каже работен ден с много четене и мислене, което беше пълно блаженство за мен по онова време.

Но всеки ден неизменно идваше време за обяд и първоначално ядях това-онова, но после си казах, че е добре да хапвам нещо по-хубаво от сухоежбина и започнах сутрин да хвърлям по едно око на предаването на Иван Звездев.  Първоначално с лист и молив в ръка, а по-късно, когато ястията започнаха да се получават, листът се превърна в бележник.  Хомеопат така и не станах, предаването на Звездев от години не съм гледала, но все още правя няколко рецепти от онзи пръв бележник.

Тази рецепта е една от тях.  Харесвам я, не само заради цветовете на лято, които искрят от чинията, но и заради комбинацията на кимион, чесън, люта чушка и лимонов сок, която ми е една от любимите.  Има малко седене на котлона – само колкото царевицата и лукът да поомекнат от топлината.

Рецептата можете да видите тук .

Поздрави и приятни последни августовски дни ви пожелавам!

Публикувано на лично, салати, храна и тагнато, , , , . Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Цветовете на лятото и южняшка салата

  1. Dani каза:

    Мира, снимките ми погалиха очите :)
    А си можела да се занимаваш с хомеопатия, макар, че е дълго занимание!
    Усмихнат уикенд!

  2. Таня каза:

    Много ми харесва тази салата, непременно ще я приготвя! И аз преди време много гледах предаването на Иван Звездев, от там започнаха и моите експерименти в кухнята. Снимките ти много ми харесват, много са слънчеви и летни!

  3. Eoc каза:

    Харесват ми снимките ти, Мира :) И салатата ми изглежда много вкусна :)
    Хубав край на седмицата ти желая :)

  4. littlethingslife каза:

    Дани, Таня и Зори, благодаря ви!
    Таня, надявам се да ти хареса.
    Иначе, Дани, за хомеопатията – бях се навила много сериозно – то беше учене, то беше чудо, но накрая приеха закон, с който нелекарите не можеха да практикуват и аз бях до там. Но научих много и беше много хубаво преживяване.

    Поздрави и на трите ви и приятен уикенд!

  5. Maria каза:

    И за мен никой не вярваше, че ще се разготвя някой ден, странни неща се случват:-)))
    А по повод хомеопатията – всяко научено с желание нещо рано или късно влиза в употреба!:-)
    Салатата изглежда наистина свежа! Поздрави, Мира

Вашият коментар

