Седмица в Чепеларе

За седмица бях в Чепеларе.

Този мъх седи на стената около старата църква в града „Св. Анастасий Велики.“

Имаше типични зимни утрини, които ми напомниха за зимите на село преди години.

Както и много дърва, които хората са струпали я на улицата, я по дворовете си.  Има доста стари къщи, които някога са били хубави и много стари ролетки за магазини.  Има и интересен Музей на спелеологията и българският карст, където освен скелета на пещерна мечка от преди 13-15 000 г., могат да се видят разрези на сталактити, които приличат като да са от опал, керамични тежести за вертикален стан от времето когато хората са живели в пещери ?! и всякакви други интересни остатъци от живинки и камъни намерени в родопските пещери.

А това се виждаше от терасата ни.

Приятна седмица.

Публикувано на градът, природа, пътешествия и тагнато, , . Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Седмица в Чепеларе

  1. Dani каза:

    Приятна седмица и на теб, Мира!

  2. milena каза:

    Здравей:))
    Много хубави снимки,а втората,вероятно покрай отминаващата зима,породи и в мен много хубави спомени!Хубава седмица!

  3. Wavy каза:

    Приятна седмица мише :)

  4. suupr каза:

    Ех, спомени, спомени… :)
    Много ми хареса и на мен градчето, макар че бях там преди няколко години.
    Весели празници и много усмивки :)

Вашият коментар

