Кестенов талисман

Продължавам със старите песни.

Много ми хареса „… като мъдра река вливам се в себе си… “ макар май да няма река, която да се влива в себе си…, но все пак хубава идея за кръговрата и черпене на сили от себе си… или нещо такова…

Приятна седмица.

Публикувано на музика и тагнато. Запазване в отметки на връзката.

5 отговора към Кестенов талисман

  1. Petya каза:

    ООО, тази ми е любима :)))))

    • littlethingslife каза:

      Хубава е наистина, но няма как да не се отбележи „пак съм цяуа“, както и това, че са я провесили на някакъв кран някъде на Витоша с изглед към Перник (или поне така ми изглежда) и какво прави камерата под полата й не знам. Но като махнем всичко това, за което не исках да пиша в поста, но винаги ме разсейва като гледам клипа, песента е хубава, наистина :).

  2. Яна каза:

    Аз затова само слушам и нищо не ме дразни. :-) и така ми се налага често – пускам си песента от youtube-то /:)/ и си готвя или танцувам…
    Приятно слушане!

  3. Яна каза:

    :) И все пак в тази песен ако се хванем за „мъдра река“ – нека да сме мъдри като реката и да не се блъскаме в препятствията по пътя ни, а умело да ги избягваме и да продължаваме смело напред! Искрено си го пожелавам, както и на всички вас!

Вашият коментар

