Графити

От година-две се заглеждам по графитите по улиците.

Някои ми изглеждат поръчкови, като този до магазин на пресечката на „Витошка“ и „Парчевич“

а други (на една от мраморните плочи на същия магазин) – по-естествени

Пак с очила, но с потник.  В началото ми заприлича на лилавото шефче на малкия Анакин от Междузвездни войни, но колкото повече го гледам, толкова повече разбирам, че авторът е имал нещо друго в предвид.

Още едно човече, но този път по-сърдито на „Черни връх“ между „Евлоги Георгиев“ и „Бисер“

И един (как е единствено число на графити, графит?) за Sofia Design Week

Приятни почивни дни от мен.

Публикувано на градът и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

2 отговора към Графити

  1. SharenaSol каза:

    леле, иска ми се това аз да съм го писала:) мн си наблюдателна, а това последно с графита по Майстора ми хареса. Има артисти по наш’те земи-като теб например:)

    • littlethingslife каза:

      ако да си артист започва с гледането и виждането, може и да съм тръгнала по този път. Остава правенето, за да са завършени нещата. Да видим какви ще ги сътворя :). Поздрави и се радвам, че те кефят!

Вашият коментар

