Протест

Тези дни не са много вдъхновяващи. 

Прочетох за Протеста срещу насилието към родилки и не можах да остана безучастна.  Макар самата аз да не съм раждала, съм се наслушала на истории на приятелки и роднини за лошите условия и отношение в болниците към родилки.

Трябва да си призная, че първоначално не можах да прочета разказа за историята подбудила този протест.  Краткото описание беше достатъчно ясно и красноречиво.  Потъпкани са основни човешки права, това не е от вчера, а ние всички го приемаме за нормално. 

Трудно ми е да разбера как хора с такава благородна професия – да помагат на идването на човешки живот – могат да бъдат така цинични и жестоки, но е факт.  За това и подкрепям протеста. 

Ако не можете да присъствате лично, можете да напишете съобщение в подкрепа на протеста на създадения от организаторите блог.

PS.  Прочетох историята.  Почти „нормална“ история от много други раждания, за които съм чувала, което отново ми напомня колко важно е да се протестира срещу нормализирането на насилието.  Не, не е нормално.  Престъпно е.

PPS.  Различна гледна точка и добра дискусия на проблемите тук.

Публикувано на човешки права и тагнато, . Запазване в отметки на връзката.

Вашият коментар

